ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Inspo-blog-dan / A Beautiful mess

U jednom od prošlih postova spomenula sam inspo-blog-dan

Surfajući internetom nailazim na blogere koji me svakodnevno inspiriraju. Od kolega logopeda, preko mladih i nadobudnih kreativnih studenata i poduzetnika do svestranih majki. 

Prvi inspo blog koji predstavljam je A Beautiful Mess... on ujedno nije logopedski blog. 

Iako je moja misao vodilja bila pisati logopedski blog gdje bih, uz ostali sadržaj, trebala promovirali "svoje" kolege i njihov rad, morala sam ipak prvo predstaviti ovaj blog i njihove autore. I ne smatram to osobnim propustom jer ljudi bliski meni znaju koliko volim svoj posao, ali i koliko obožavam kad je netko kreativan i kad mi pruži inspiraciju za radno i slobodno vrijeme. Jedan od takvih blogova je definitivno i ovaj: od fotografije, dizajna i uradi-sam projekata... sve je zanimljivo i primamljivo, pa ne prođe dan da barem na trenutak svratim baciti pogled na zanimljivi dvojac i njihove ideje. 

Tko stoji iza bloga ''A Beautiful Mess''? Dvije sestre, Elsie i Emma, čija ideja o ugodnom i lijepom životu dolazi u obliku dnevnih inspiracija kroz rukotvorine, fotografiju, recepte, modu i dizajn interijera. Moram opet naglasiti da me razvesele objavom svakog novog posta!


Preporučam da kliknete na link i pogledate tu divotu kojim sam ja oduševljena jer ovih par slika definitivno daje samo kratki pregled u ono što ovaj blog ima i predstavlja. 

Neću na dugo i široko pisati o njima, njihovim radovima, napredovanjima, niti ću vam dati pregled tipa pitanje-odgovor. Upoznajte ih sami - iščitavanjem postova, a potom i isprobavanjem uradi-sam projekata, uređenjem vlastitih domova ili logopedskih kabineta. 


Moj prvi Inspo-blog... dojmovi?


Teta Logopedica


 *izvor slika A Beautiful Mess

Nema komentara:

Objavi komentar