četvrtak, 27. ožujka 2014.

Šarenilo podrške osobama s Down sindromom

U petak je internet bio preplavljen šarenilom. 


Šareni pokret koji su predvodile šarene čarape izražavajući podršku osobama s Down sindromom preuzeo je svaki www kutak, svaki post i grupu na društvenim mrežama. U ovom postu možete doznati više o tom pokretu podrške!


Naravno da me to (malo je reći) oduševilo i da sam jednostavno morala preuzeti veliki broj fotografija s još većeg broja internet izvora. Što me oduševilo? Vidjeti vojnika u šarenim čarapama, vidjeti frajera koji svoj ''selfie'' u teretani nadopunjuje šarenim čarapama, vidjeti ženu srednjih godina koja bez srama korača tržnicom dok joj se nadziru te famozne šarene čarape, vidjeti mame i djecu i njihove šarene čarape. Oduševilo me što muškarci više ne nose crne ili tamnosmeđe čarape već one duginih boja. Oduševila me ta potpora.


  
Zatim sam se sjetila moje male prijateljice koju nisam vidjela više od godinu dana jer me je život usmjerio u sasvim drugom smjeru. Moje male prijateljice koja bi u 8:00 bila vesela, aktivna, nasmijana od uha do uha, ali definitivno nespremna na strogi logopedski rad. Ona, uvijek tako slatko stilski sređena, a opet sva zanimljiva u svim onim šarenim kombinacijama za koje se vidi da ih je pripremila osoba jednako tako vesela i pozitivna. Sjetila sam se moje šarene i vesele Ide, pa sam zato mojoj bebici navukla šarene čarape u znak potpore i poželjela da i ona jednom upozna prijateljicu jednako slatku, dragu i nevinu kao što je to moja Ida. 


Pozdrav, 

Teta Logopedica



* izvor svih fotografija u ovom postu: Facebook

Nema komentara:

Objavi komentar