ponedjeljak, 12. svibnja 2014.

Inspo-blog-dan / Love Taza

Ovu obitelj i njihov blog (koji piše tipična uberkul američka mama) pratim još od kada su Taza, njen suprug i njihov pas činili obitelj. U međuvremenu, rodilo se dvoje slatke djece (dječak i djevojčica, opet onako američki savršeni). 
Kad čitam postove, kad gledam slike, imam dojam da žive nekim savršenim životom (opet onaj "tipični američki" dio, iako bi ga sad svrstala pod film, onako savršeni s tipičnim još savršenijim hepi endom). 



Kad sam gledala i čitala postove koje je "friška mama" Taza pisala, mislila sam da je biti majkom nešto najdivnije, najljepše i najlakše na svijetu.
I sad to još uvijek mislim, no smatram se prevarenom. 
Jednim dijelom - i to u onom koji se tiče lakoće majčinstva.
Prevarenom jer je Taza uvijek bila dotjerana, savršenog make-upa, fenomenalne frizure i neodoljivog osmijeha. Nije spominjala porođajne  i postporođajne muke, stres po dolasku djeteta kući, muke s dojenjem i neprospavane noći. Ma, mislim da je čak negdje to i spomenula, no kako sam gledala te divne slike kojima mi je zamaskirala pročitani tekst, mislila sam "ova je fakat prekrasna, presretna mama, želim i ja biti takva". Da, da. Nisam računala da u trgovini guram jedna kolica, vučem druga, dnevni raspored se mijenja iz temelja, teretanu neću vidjet al da ću imat vrhunske bicepse jer moja mala vegetarijanka postaje svaki dan sve veća i veća. 
Ali obožavam je - u tome mi nitko i nikakav blog ne može konkurirati. 

Uglavnom, Taza je inspirativna, vjerski nastrojena, posvećena svojoj obitelji, još uvijek zaljubljena u istog muškarca još od studentskih dana. 

Preporučam ovaj blog jer volim spoj mode, roditeljstva i ulaganja u djecu kao svoju budućnost.


Teta Logopedica


 *izvor fotografija Love Taza blog

Nema komentara:

Objavi komentar