petak, 9. svibnja 2014.

1-25 #100happydays

Mojih prvih 25 dana u ovom sretnom projektu.

 



1 / beba i njen ozbiljan razgovor s Mišicom 
2 / priprema napitaka za sister 
3 / netko izgleda poput male kornjače 
4 / slatki početak dana nakon ozbiljne obiteljske rasprave 
5 / posjet dragih ljudi i njihova pića za poklon 
6 / čestitka od naših najdražih iz UK 
7 / Uskrs u troje 
8 / on i beba - moje ljubavi
9 / mali medo za malog medu na handmade posteljini 
10 / bebačica se počinje sve češće smješkat svijetu oko sebe 
11 / drveni botunčići s uzorkom u malom paketiću  - mnogi projekti u nastajanju
12 / slatki kaos u kući/mamini projekti 
13 / zahvalnica za krštenje - kreativnost Tete Logopedice na djelu
14 / kumina svijeća za Lauru od jučer - ponovno sam je spakirala da nam uspomena na taj sretni događaj duže traje
15 / ''da nije bilo Stipe ne bi bilo cvića ni jagoda na stolu'' , a u ljepoti ovog buketića uživamo još uvijek 
16 / volim ove prstiće 
17 / tetine cvike  i njihovo testiranje
18 / mamin time-out 
19 / večera u dvoje 
20 / prehladu najbolje liječi cappucino.ili možda ne? 
21 / kuhanje nedjeljnog ručka 
22 / neodoljiva pošiljka moje purgerice i njenog dalmatinca za Lauru
23 / grickanje i čitanje 
24 / jutarnji vitamini i čaj za buđenje 
25 / vesele boje za razveseliti tmuran dan – priprema projektića

Kako napreduje vaših 100 sretnih dana? Pišite mi na mail ili u komentarima ostavite link da pogledam i vaše male sretne trenutke uhvaćene u svakodnevnici!

Pozdrav, Teta Logopedica


Nema komentara:

Objavi komentar