srijeda, 15. listopada 2014.

Malo inspiracije godi logopedskom duhu

Evo par fotografija, da vas inspiriraju u radu s djecom, ali i odraslima.

Bablje ljeto je odradilo svoje, dnevne temperature su bile znatno veće negoli sredinom srpnja, a kad ih povežem s obiteljskim trenutcima koje sam provela na plaži, uz kavicu... neprocjenjivo! 
Planovi i ideje oko hrpe projekata se polako realiziraju, kockice se slažu i stvari sjedaju na svoje mjesto, a uvelike mi pomažu blaženi internet i kreativni ljudi koji potiču moj rad. 
Kao što sam rekla, prepuštam vas divnim inspirativnim fotografijama koje sam naizmjence ''hvatala'' po veličanstvenom internetu.

 

Pozdrav,

Teta Logopedica

*izvor fotografija: Pinterest, Craftgawker 
(ukoliko je fotografija preuzeta s nekog izvora, a on nije prethodno naveden, molim da me obavijestite kako bi mogla navesti isti)

Nema komentara:

Objavi komentar