subota, 2. kolovoza 2014.

U zadnje vrijeme..

... nisam baš neki redovita blogerica.

No, ako me pratite na Facebook stranici - možete vidjeti da sam itekako živa, zdrava i aktivna, što se tiče logopedskih, društvenih i kreativnih tema. 

Uzela sam malu pauzu s radom, odmorila se i posvetila svom djetetu i njenom razvoju. Te male medonjice nikad dosta. Da, da, dijete je - nije medo, no tako ju tata i mama od milja zovu još od ''davnih dana''. 

Zanimljivo je slušati pohvale drugih ljudi: " napredno dijete" i sl, no kako štreberski znam obrasce urednog razvoja - na sve mogu odgovoriti smješkom uz objašnjenje kako je ona sasvim prosječno dijete. U ovoj fazi razvoja veselim se stavljajući pluseve pokraj kalendara razvoja motorike, jezika, govora i komunikacije! I uživam! Nisam jedna od onih mama koje već prvim smješkom djeteta na sve strane informiraju jako je njihovo dijete nadprosječno i svašta nešto, glavno da je "nad". 

Uglavnom, da ne duljim, javljam se da ne mislite kako sam zapostavila svoju ulogu logoblogerice i donosim par slika sa Facebook stranice Tete Logopedice - onog što sam radila u zadnje vrijeme.




Najveću zainteresiranost korisnika Facebooka je izazvala moja objava ove slike (povodom donošenja jednog zanimljivog zakona) -  aktivnosti/radnje koje dijete urednog razvoja može, odnosno mora moći u određenoj dobi. Ah, mi roditelji... neki su već isplanirali tjedne zadatke koristeći se ovom tablicom.



Pozdrav,
Teta Logopedica


*izvor slika Pinterest

Nema komentara:

Objavi komentar