ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Zanimljivost o kreativnosti: dijete i odrasli


Ponekad bi bilo bolje da radimo malo na našoj kreativnosti. 
Ova slika me natjerala da razmislim malo više o svim onim materijalima za rad koje svakodnevno koristim. Većinu sam kupila, ostatak napravila. No, znam da sam i ono što sam kupila mogla sama napraviti... odvojiti par sati vremena i stvoriti jednako toliko kvalitetan materijal. Pritom bih uštedila i novac, a i jednako tako ostvarila cilj koji sam naumila. 
Ova slika jasno govori kako djetetu nije potrebno mnogo, tek sitnica i njegova kreativnost. Teglica džema u tren oka može postati dvorac, kutija pralina postaje auto, čepovi boca podloga za memory idealan u ove kišne dane. 
Mašta radi svašta. 
Maštom možemo ostvariti svašta. 

Radi li i kod vas mašta? 

Teta Logopedica


Nema komentara:

Objavi komentar