srijeda, 3. prosinca 2014.

URADI-SAM / Adventski kalendar

Od djetinjstva obožavam one božićne kalendare s prozorčićima koji su skrivali čokoladice. Svaki novi dan označavao bi otvaranje prozorčića i novu čokoladicu na vidiku. Ove godine sam odlučila iznenaditi svoje najdraže i sama napraviti adventski kalendar s našim najdražim slatkišima. Surfajući internetom naišla sam na gomilu ideja za koje mi se činilo da ih neće biti teško realizirati. No, ponekad srljam ko guska u maglu pa sam ipak naišla na neke prepreke. Prije svega (dok sam još bila naivna guska!), pažljivo sam pripremila materijal i sve to divno posložila na radnu površinu. Imajući na umu blogere koji me inspiriraju, odlučila sam fotografirati korake tj. samu izradu kalendara. Jej za mene!


Nakon pripreme materijala (na količinu materijala moja bolja polovica uvijek prigovara, jer je trakica, ukrasnih papira i svega jednostavno previše - za njega previše!) shvatila sam da izrada i neće ići tako glatko. Stari pozlaćeni okvir trebao je poslužiti kao okvir kalendara, a na njega sam trebala zakačiti trake i onda vješati poklončiće. Čokoladice su bile prevelike i preteške. Pogreška br.1. Hm. Idemo dalje. Dugo sam tražila male papirnate vrećice, no sjetila sam se da bih iste mogla izraditi uz pomoć smeđeg papira za pečenje i jednostavnim šivanjem. Pogreška br. 2 jer je papir jako proziran, a nije mi namjera da se slatkiši vide. I kad sam konačno shvatila da sam u problemu, htjela sam odustati no moj dragi me hrabrio da se izvučem jer ''sta ćemo sad sa svim tim slatkišima''. Kao da nam je to ikada bio problem(!?!). Okvir za slike ostavljen sa strane - bolje rješenje je predstavljala božićna limena kutija u koju sam mogla natrpati slatkiše. A i fora je tražiti broj/datum u toj slatkoj hrpici. Vrećice sam zamijenila jednostavnim zamotavanjem - papir zarolati oko slatkiša i zavezati ukrasnom božićnom trakicom. Jej za uspješna rješenja. Krećemo s adventskim kalendarom.


Nakon što sam slatkiše umotala u papir za pečenje i zavezala preslatkim trakicama, uslijedilo je označavanje po datumima.


Kad sam sve to (fino, lijepo, prekrasno, divno) pripremila, paketiće sam stavila/natrpala u limenu kutiju (obzirom da je prvotna ideja o visećem kalendaru propala), no to mi je na kraju ispala baš dobra fora.


Odbrojavanje do Božića je započelo.

Jeste li vi napravili svoj adventski kalendar i razveselili ukućane/djecu s ovom idejom slatkog predbožićnog darivanja?


Teta Logopedica



Nema komentara:

Objavi komentar