ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Ponedjeljak / happy monday

Moje USA kolege logopedi imaju tu naviku pisanja "happy weekend", "happy friday" i svašta -nešto-hepi-posta. 
Mi Hrvati nemamo tu naviku. 
Zašto hepi-vikend, ako baš svaki proleti u trenu, sređivanju kuće i održavanju kakvih takvih kvalitetnih obiteljskih odnosa, osim ako niste od mladosti navikli ispijati kavice na korzu, špici ili rivi. Ja nisam. 
Vikend mi doslovno proleti u trenu pa odjednom shvatim da je već nedjelja i planiram tjedni raspored. Odnosno, i ovako prekrcanog pokušavam staviti u neku normalu. I hvatati one sretne trenutke za #100happydays.


 I zato si stavim ovu sliku na mobitel, desktop i zaslon tableta... pa da i meni bude taj "happy monday", a ne da samo prigovaram "ajme, opet ponedjeljak".


Još jedan radni tjedan! 
Pozdrav - Teta Logopedica


* izvor slike Pinterest

Nema komentara:

Objavi komentar