ponedjeljak, 3. veljače 2014.

Knjiški moljac

Moram napomenuti da sam totalni knjiški moljac. 
Čak i kad je riječ o literaturi koja nije 'za pustit mozak na pašu' već malo stručnija. 
I obožavam akcije/rasprodaje knjiga. 
I obožavam kad poštar pozvoni na vrata noseći paket pun knjiga. 
Volim ja i ogrlice, narukvice, odjeću i cipele, al knjige... uh,to mi je nešto posebno. 
Danas je stigao paket s nekim naslovima koje još nisam pročitala, a već sam ih odavno stavila na 'MUST DO' listu. 
Dakle, počinjem s čitanjem. 
Odmah. 
Ili čim mi beba dopusti par sati odmora. 

Već sam spomenula važnost čitanja, knjige, slikovnice i njihov utjecaj pa neću ponovno ponavljati. A vi se možete prisjetiti čitajući neke od prošlih postova.

A ono što me zanima je: koliko vi čitate; što čitate; vole li vaša djeca knjige ili su im ipak na prvom mjestu kompjuterske igrice?


Teta Logopedica 




*izvor slike Pinterest

Nema komentara:

Objavi komentar