utorak, 14. siječnja 2014.

Teglica sreće

Pred kraj one davne 2012. godine, na Pinterestu sam naišla na jednu super stvar. Ogromnu teglicu krastavaca teglicu ispunjenu raznim šarenim papirićima. 
Pa kakve veze ima teglica mega krastavaca sa šarenim papirićima??!! 
Super spoj - znam! Ha ha!
 

Naime, ideja je ova: uzeti teglicu (ja sam odabrala upravo ovu veliku) i pripremiti papiriće. Na papiriće se redovito zapisuju svi oni lijepi i sretni trenutci koji su vam se dogodili tijekom godine. Teglica se pažljivo puni papirićima da bi se naposlijetku otvorila zadnji dan te godine.
 

Moj dragi i ja smo se držali protokola te marljivo na papiriće zapisivali sve one trenutke koji su obilježili 2013. godinu, ubacivali u teglicu te ju u konačnici otvorili sat vremena prije ponoći, prije Nove 2014. godine.


Moram reći da je ovo izmamilo osmijeh i natjeralo suze na oči... jer toliko se lijepih trenutaka dogodilo, a koje smo zbog ovog užurbanog života stavili u neki drugi plan. Otvaranjem teglice, iščitavanjem papirića vratili smo se na te sretne minute, sate, dane.

2013. godina ostat će u lijepom sjećanju.
 

Ideju smo odlučili ponoviti i u 2014. godini...ali s malom promjenom. 
Neke papiriće iz 2013. godine smo ponovno vratili u teglicu. 
Razlog: želja da se opet koprcamo od smijeha i da proživimo ponovno neke trenutke koji su obilježili ne samo tu godinu, već i naš život (kao na primjer saznanje da će u naš život doći jedna mala djevojčica).

Eto, da još jednom ponovim: 


Bye bye 2013... bila si jako dobra godina.





Teta Logopedica






Nema komentara:

Objavi komentar