petak, 12. travnja 2013.

Čitaj mi!


Htjela bih vam predstaviti jednu jako zanimljivu kampanju koja se ove godine provodi u Hrvatskoj. 
To je kampanja "Čitaj mi!" -  prva nacionalna kampanja za poticanje ranog čitanja naglas, od samog djetetovog rođenja. 


Predstavljena je na Međunarodni dan dječje knjige, 02. travnja, a pokrenule su je Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež Hrvatskoga knjižničarskog društva, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatsko čitateljsko društvo, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti i UNICEF Hrvatska, pod pokroviteljstvom Ministarstva socijalne politike i mladih. 

S ciljem da se razvije svijest o važnosti čitanja,tijekom ove Europske godine čitanja naglas, u akciji "Čitaj mi!" provodit će se niz zanimljivih aktivnosti. 


I ja sam se aktivno uključila u kampanju, a ovim putem pozivam sve roditelje, odgajatelje, učitelje,  logopede, stručnjake za rani razvoj djeteta i sve one koji vole čitati djeci - uključite se u kampanju "Čitaj mi!" i promovirajte čitanje djeci od rođenja. 

Ako želite saznati nešto više o ovoj kampanji, detaljnije informacije te popis aktualnih događanja možete pronaći na www.citajmi.info.


Pozdrav!


Teta Logopedica



Nema komentara:

Objavi komentar